سیمافایل

دانلود مقاله ، پروزه ، پایان نامه ، کارآموزی، تحقیق

سیمافایل

دانلود مقاله ، پروزه ، پایان نامه ، کارآموزی، تحقیق

گزارش کارآموزی شرکت شیرآلات بهداشتی

گزارش کارآموزی شرکت شیرآلات بهداشتی

گزارش کارآموزی شرکت شیرآلات بهداشتی

 گزارش کار آموزی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه

 
 فهرست
 پیشگفتار
 هدف
 معرفی محل گذراندن پروژه
 روند خط تولید
 قالب سازی
 ریخته گری و ماهیچه سازی
 پرداختکاری
 آبکاری
 کوتینگ
 مونتاژ
 فلوچارت تبدیل مواد به محصول در کارخانه
 ریخته گری مس و برنج
 مشخصات عمومی ذوب
 مواد شارژ و آماده کردن
 کوره های ذوب
 تاثیر ناخالصی ها
 آلیاژ های مس
 آلیاژهای مسروی (برنج)
 آلیاژهای ریختگی برنج
 تهیه و تولید برنج ریختگی
 قالبها
 لیست محصولات تولیدی شرکت
 مبحث اقتصادی
 آنالیز نمونه ای از محصولات کارخانه
 مشخصات استاندارد نمونه بررسی شده
 اصطلاحات و تعاریف
 استانداردهای مربوط به ویژگیهای ساخت
 استانداردهای مربوط به اجزای شیر
 استانداردهای نشانه گذاری
 اتودها
 اتود طرح نهایی
 نقشه سه نمای بدنه
 نقشه سه نمای دسته اهرم
 نقشه انفجاری
 فلوچارت مونتاژ
 جدول زمانبندی
 تصویر ماکت
 
معرفی شرکت تولیدیشیرآلات بهداشتی شیبه
 شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی شیبه با بیش از چهل سال یعنی نزدیک به نیم قرن فعالیت تولیدی و تجربه درخشان بزرگترین تولید کننده شیرآلات بهداشتی در کشور به شمار می آید و جایگاهی بسیار عظیم در بازارهای داخلی و خارجی دارد.شیبه با بهره گیری از دانش فنی روز و کنترل و نظارت دقیق بر کیفیت تولیدات خود و با استفاده از کارشناسان با تجربه و کارآزموده توانسته استدر بالاترین سطح استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته باشد.
 
شیرآلات بهداشتی شیبه دارنده :
نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
* گواهینامه جهانی ISO 2005برای مدیریت کیفیت از SGSسوئیس
* نشان طلای کیفیت سال 1998نیویورک
محصولات تولیدی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه را به عنوان پیشرو تولید شیر آلات بهداشتی و لوازم جانبی آن در ایران و خاور میانه از سال 1348 به این سو می توان معرفی نمود.
 شرکت شیبه نزدیک به نیم قرن پیش با 50 نفر کارگر آغاز نمود و تا امروزکه از همکاری یک هزار و دویست نفر کارگر ، تکنسین و متخصص برخوردار است ، تولیدات خود را با به کارگیری مدرن ترین ماشین آلات شناخته شده این رشته از صنعت ، تولید و عرضه می نماید.
 
سالیان دراز است که شیبه بیش از  63.5 % بازار داخلی را در اختیار دارد و در بسیاری از کشورهای اروپائی ، جنوب افریقا ، امریکای جنوبی ، آسیا و کشورهای استقلال یافته شوروی سابق به خوبی شناخته و پذیرفته شده است. هم اکنون قیمتها و کیفیت شیبه مورد رضایت کامل مشتریان قرار دارد. 
 
 ریخته گری و ماهیچه سازی:
 ماهیچه به قطعاتی می گویند که برای ایجاد دریچه ها و حفره های داخلی شیرها ساخته می شود. در واقع این قطعات برای استفاده موقت و یکبار مصرف می باشند .( برای هر شیر، ماهیچه های مربوط به آن لازم است که پس از ریخته گری ماهیچه ها را تخلیه می کنند .)
 جنس آنها مخلوطی از چسب ، ماسهء‌سیلیس و آب خشک کن می باشد که نسبت مقدارشان به ترتیب 1 100/1 کیلو گرم ، 45کیلوگرم ، 250 گرم است.در مخزنی این مواد با هم مخلوط شده و سپس داخل دستگاه قالب ماهیچه ریخته و از این طریق با فشار به داخل قالبها وارد شده و حرارت جانبی 2فک قالب باعث چسبیدن مواد  محکم شدن ماهیچه می شود . پس از در آوردن ماهیچه ها از داخل قالب ، به آنهایی که پیچیدگی فرمی زیادی دارند ، مایعی بنام ملکوت زده تا سوراخها و روزنه ها کاملا پر شده، همچنین این ماده باعث پخش شدن ترکیبات ماهیچه بطور یکنواخت در تمام نقاط می شود.
 مادهء دیگری که در این بخش کاربرد دارد ، مایعی سیاه رنگ بنام دایکوت ( گرافیت روغنی) می باشد.، که این مایع را برای پوشش سطح داخلی قالب ریژه استفاده می کنند به اینصورت که بعد از هر بار ریخته گری یکبار دایکوت زده می شود.
 پس از انجام ریخته گری ، ماهیچه ها به وسیلهء دستگاه ویبره از داخل قطعات تخلیه میشوند . سپس راهگاههای ورودی برش خورده و پس از کنترل کیغیت و کنترل نهایی قطعه ( سیاه کار ) به پرداختکاری فرستاده می شود.
 
مبحث اقتصادی :
 محصولات کارخانه شیبه از کیفیت بالایی نسبت به رقبای داخلی برخوردار است‏‌‏، بطوری که می توان گفت در حال حاضر بهترین تولید کننده داخلی شیرآلات بهداشتی به شمار می آید. مواد کاربردی ، از برنج بدنه تا واشرها و مواد ABSو همچنین قطعات استاندارد ( کارتریج و مهره ها و غیره ) همگی از بهترین مواد و قطعه های مرغوب می باشد، بطوری که در بازارهای داخلی و داخلی نامی تثبیت شده داشته وبا بسیاری از شرکتهای همسان خود درخارج از کشور رقابت می کند و در عین حال از نظر هزینه قیمتی مناسبتر برای مشتریان داخلی دارد.
 هر چند نسبت به گونه های مشابه داخلی گرانتراست، ولی بعلت کیفیت بالای محصولات مشتریان خود را حفظ کرده و همچنان به تعداد آنها افزوده می شود.در طراحی پروژه شیر دوش نیز هدف طراحی شیری با ظاهری زیبا و متفاوت به طوریکه در کاربرد آن مشکلی ایجاد نشده و بر هزینه تولید نیز افزوده نشود.   
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.